понеделник, 1 септември 2014 г.

Социални мрежи

"Социална мрежа" е около завинаги.  Това е просто акт на разширяване на броя на хората, които познавате, като отговаря "приятели, техните приятели на приятелите си приятели и така нататък. В действителност, много от нас днес използват Twitter и Facebook, за да се насърчи нашите съществуващи и предстоящи бизнес. И хората, които искат да се свържете с други бизнес-контакти, свързан обикновено се движат до сайтове като LinkedIn, но човек трябва да разбере, ЧЕ  социалните медии Е извън Twitter, Facebook, LinkedIn и блоговете  ... След наблюдаване и осъществяване на анализ на стотици социални мрежи сайтове Имам изброени определени 40-те най-популярните социални мрежи в различните страни 1  Facebook  : За достъп до Facebook.com, вие трябва да създадете акаунт на сайта, който е свободен. . Отношение на Facebook за ползване се посочва, че членовете трябва да бъде най-малко 13 години с валиден имейл ID е След актуализиране си подробности, се генерира вашия Facebook профил Използването Facebook.com можете да:. о Browse и да се присъедини мрежи, които са организирани в четири категории :. региони, колежи, работни места и висши училища. о Издърпайте контакти от уеб-базиран имейл акаунт, в Facebook.com о Намери приятели по няколко начина, включително търсачката да търси конкретен човек и много повече. о Facebook наскоро е преминал 500 милиона потребители и е най-популярната социална мрежа в света. . 2 MySpace  : На MySpace, социалната мрежа започва да нараства от на първия ден. Когато се присъедините към MySpace, първата стъпка е да се създаде профил. След това, да покани приятелите си да се присъединят там и търси приятелите си във вече профилирани на MySpace тези приятели да станат първоначалната си приятел Space. След като приятелството е потвърдена всички хора в приятел Space вашите приятели да станат част от вашата мрежа. В този смисъл, всички на MySpace е в Extended Network. Като част от гледна точка на MySpace, потребителят трябва да бъде най-малко 14-годишна възраст да се регистрирате. 3.  Twitter : Twitter е много проста услуга, която бързо се превръща в един от най-обсъжданите социална мрежа доставчиците на услуги. Когато имате акаунт в Twitter, можете да използвате услугата да публикувате и получавате съобщения с мрежа от контакти, за разлика да изпратите насипни имейл съобщения. Можете да изгради своя мрежа от контакти, както и да покани други да получите вашите Tweets, и да следвате мнения на други членове. Twitter го прави лесно да се откажете в или извън мрежи. Освен това, можете да изберете да спрете след фуражи конкретен човек. 4.  LinkedIn  : LinkedIn е онлайн социална мрежа за бизнес професионалисти, която е предназначена специално за професионални мрежи, за да им помогнат да си намерят работа, да открият потенциални клиенти, свържете с потенциален бизнес партньори. За разлика от повечето други социални мрежи, LinkedIn не се концентрира върху вземане на приятели или споделяне на медии като снимки, видеоклипове и музика. За да започнете да използвате LinkedIn, което трябва да се регистрирате и да създадете профил. За да се регистрирате, за да LinkedIn, трябва да предоставите лична информация. Можете да актуализирате профила с вашето образование и информация за работа, както и обобщение. В допълнение, можете също да дават и получават препоръки от колеги и шефове. Има повече от 75 милиона професионалисти, регистрирани на LinkedIn. . 5  Bebo  : В Обединеното кралство, Bebo е вторият най-добрата социална мрежа. Bebo позволява на потребителите да създават профили за социални мрежи безплатно. Той предлага много от същите характеристики като други сайтове за социални мрежи.Можете да се регистрирате за безплатен акаунт с Bebo и качване на снимки, видео и информация. Сайтът ви позволява да се свържете със стари приятели и да намерят нови такива с помощта на уникален потребителски интерфейс. Сайтът предлага на потребителите от повече от дузина страни, включително Съединените щати, Австралия, Канада, Полша, Франция и Германия. 6.  Friendster  : Friendster беше един от първите уеб сайтове, за да го приведе в масовата култура. Тя е проектирана като място, за да се свържете с приятели, семейство, колеги и нови приятели по интернет. Въпреки това, той отиде отвъд просто еднопосочна комуникация. Използването на Friendster, можете да се свържете с приятелите и семейството си, се срещнат с нови хора чрез връзките, които вече имат, да намерите хора със сходни интереси, фонове или географски места, да се присъединят групи по дейности, училище или интерес, да си взаимодействат чрез съобщения за съобщения, игри, блогове и споделяне на приложения, и да споделят своите данни с интернет общността. 7.  Hi5  : hi5 споделя много прилики с много сайтове на социални мрежи; Въпреки това, той въвежда някои обрати, които го правят полезно за хора, които обичат да опитват нови и интересни онлайн общности. Въпреки това, той не е един от най-популярните сайтове в САЩ. Това е стратегически ход от основателя, следователно, Hi5 твърди, около 60 милиона членове от повече от 200 страни, различни от САЩ. Един от най-големите трансформации на сайта е добавянето на много възможности за развлечения, включително игри. 8.  Habbo  : Онлайн общността Habbo е обитавана от пикселизирани, карикатура характер променят его. Можете да се срещнете други в обществени помещения (нощни клубове, ресторанти, магазини) и създаване на самостоятелни стаи за избрани приятели. Habbo служители силно умерени сайта, кетъринг за неговото твърдо тийнейджър потребителска база. Повечето от потребителите на Habbo са между възрастовата група 13-18 години. Въпреки, че по-голямата част от потребителите са от САЩ, Habbo социални мрежи е много популярна в страни като Обединеното кралство, Япония, Швеция, Испания, Италия, Финландия и др. 9.  Ning  : Ning е водещ онлайн платформа за световни организатори, активисти и влиятелни за създаване на социални преживявания, които вдъхновяват действие. Тя ви помага да се създаде онлайн безопасно и сигурно място за единомислещи хора. Ning застъпва идеята за групи до изцяло ново ниво.Възможността да създадете своя собствена общност прави Ning голям дом далеч от дома за организации и групи, които искат да се запълни празнотата социална. 10.  Съучениците  : Classmates.com е различен от повечето социални мрежи, в смисъл, че повечето от неговите функции са достъпни за получаване на премия член. Цената за членове на премията зависи от продължителността на договора - по-краткосрочни резултати в по-висока цена на месец. Classmates.com се използва предимно за да се свърже отново със стари съученици. Сайтът разполага с търсачка, която ви позволява да видите други хора, които отидоха на същото училище сте присъствали. Създаване на основен профил Classmates.com е безплатно и лесно.Въпреки това, повечето от разширените функции в Classmates.com са достъпни само за платени потребители. . 11  Етикети  : Маркирани е съчетание от функции за социални мрежи, че MySpace и Facebook потребителите ще намерят много познати. Маркирано е предназначена да помогне на потребителите да отговарят на много нови хора със сходни интереси в един кратък период от време. Можете да получите достъп и да се регистрират директно или да бъде поканен от един приятел да се присъедини Tagged. Това е безплатна социална мрежа, която ви позволява да видите вашите приятели наскоро качения Tagged фотоалбум. Маркирани насърчава своите потребители да отговарят непознати, основани на споделени интереси, с идеята за отглеждане на мрежа, за да отговарят на най-много хора е възможно. 12.  MyYearbook  : MyYearbook, най-доброто място, за да се срещнат с нови хора и един от 25-те най-трафикираните обекти в Съединените щати. MyYearbook има Flash-базирани игри и игрите включват пари за обяд (виртуалната валута MyYearbook). Тя включва виртуална икономика, чрез които хората могат да купуват подаръци, които членовете изпращат един на друг. Обяд Парите също е дарение от членовете на любимата си благотворителна организация. През 2010 г. MyYearbook дари пари за взаимопомощ фонд Хаити в помощ на пострадалите от земетресението в Хаити. 13.  Meetup  : Meetup е онлайн портал за социални мрежи, която улеснява груповите срещи офлайн в различни места по целия свят. Това го прави лесно за всеки да се организира местна група или да намерят един от хилядите вече отговарят на лице-в-лице. Повече от 2000 групи се събират в местните общности, всеки ден, всяка една с целта на самите тях или техните общности подобрява. 14.  MyLife  : MyLife (по-рано Reunion.com) е услуга за социална мрежа. MyLife да търсите над 60 сайтове социални мрежи и други информационни ресурси в Интернет. MyLife търси в интернет, за да достави на точни и навременни резултати. Дори в случаите, когато не веднага намери с кого търсите, MyLife продължава да търси и осигурява актуализации и предупреждения. MyLife предполага, приятели и контакти можете да знаят въз основа на информацията за вашия профил и съществуващите контакти. Той също така ви намеква, когато някой друг се търси. MyLife дава глобален поглед в най-популярните сайтове за вашите приятели са част от, включително LinkedIn, Facebook и MySpace, както и 50 други сайтове. 15.  Flixster  : Flixster е сайт за социални контакти за киноманите. Потребителите могат да създават свои собствени профили, канят приятели, филми курсове и участници, и след филмови ревюта, както добре. От сайта, хората могат да получат информация за филми, четат потребителски генерирани отзиви и оценки филм, разговаряте с други потребители, да получите филм шоу пъти, гледат популярните знаменитост снимки, прочетете последните новини филм, и гледане на видео клипове от популярни филми и телевизионни предавания. Flixster.com също така действа и водещите приложения филм на Facebook, MySpace, iPhone, Android и BlackBerry. . 16 MyHeritage  : MyHeritage е услуга за социална мрежа семейно-ориентирани и генеалогия уебсайт. Тя позволява на членовете си да създават свои собствени уеб сайтове, семейни, споделят снимки и видеоклипове, организиране на семейни събития, създават родословни дървета, и търсене на предците си.Има повече от 15 милиона семейни дървета и 91 милиона снимки на обекта, а сайтът е достъпен в над 35 езика. 17.  Умножете  : Умножете е оживен търговски дестинация социална, но по-бързо и по-удобно, където продавачи и купувачи да си взаимодействат. Мрежа на потребителя се състои от преките си контакти, както и други, които са тясно свързани с тях чрез своите първа степен взаимоотношения. Потребителите също така се насърчават да се уточни естеството на връзката им един с друг, което дава възможност за споделяне на съдържание въз основа на връзката. Много от купувачите във Филипините, Индонезия, Малайзия, Сингапур, Тайланд и Виетнам са направили Multiply Marketplace любима дестинация за пазаруване. 18.  Orkut : Orkut е безплатна социална мрежа сайт, където можете да създадете профил, да се свържете с приятели, поддържа онлайн лексикон и използване на мястото на функции и приложения, за да споделят вашите интереси и отговарят на другите. Предпоставка за влезете в Orkut е, че потребителят трябва да бъде над 18 години. В момента, Orkut е най-популярен в Бразилия. Броят на потребителите на Orkut в Индия е почти еквивалентни на тези в оригиналния си дом в Съединените щати. 19.  Badoo  : Badoo е многоезичен сайт за социални контакти. Той набира популярност в развиващите се пазари като Русия и Бразилия. Сайтът позволява на потребителите да създават профили, да изпращат помежду си съобщения, както и да оценяват всички други профилни снимки без разходи. Въпреки това, функции, които са предназначени да направят профила на потребителя по-видими за другите потребители се предоставят на цена. Badoo включва географска характеристика близост, която идентифицира местата на потребителите въз основа на анализ на тяхната връзка с мрежата. Това позволява на потребителите да знаят, ако има хора, близо до сегашното им местоположение, които желаят да се срещнат. 20.  Gaia Online  : Gaia Online е смесица от социални мрежи и масивна мултиплейър онлайн ролеви игри. Той е един от водещите онлайн свърталище за тийнейджъри и млади хора, и предлага широк набор от функции от дискусионни форуми и виртуални градове до напълно адаптивни профили и аватари. Тя осигурява забавление, социална среда, която вдъхновява творчеството и помага на хората да правят смислени връзки около общи интереси, като например игри, изкуства и аниме.21.  BlackPlanet  : Първоначално BlackPlanet е проектирана като начин за афро-американски специалисти за работа в мрежа. Оттогава тя е израснала и се разви като един сайт работи съгласно принципите на Web 2.0.Членовете могат да четат блоговете на други членове, да гледате музикални клипове, чат един с друг, за нови кариери гледат и обсъждат новини. Макар BlackPlanet не се ограничава до всяка общност, този сайт е по-популярен сред афро-американец. . Този сайт помага на Обама да се свърже с близо 200 000 потенциални поддръжници. 22  Skyrock  : SkyRock.com е сайт, социална мрежа, която предлага на своите членове безплатни уеб пространство, където те могат да създадете блог, добавете профил и обмен на съобщения с други регистрирани потребители. Сайтът предлага и специфично пространство за членове, които създават блогове демонстрират техните оригинални музикални композиции. Skyrock е много популярен във Франция и френски говорящите пазари, включително Швейцария и Белгия. Сайтът е достъпен на английски, немски, холандски и испански език. Това е много популярен в Европейския съюз. 23. PerfSpot  : PerfSpot осигурява уеб-портал за хора от всяка възраст, пол, или опит, за да споделят своите интереси и любими неща в интернет. PerfSpot момента публикува своя сайт в 37 различни езици, с цялостен екип модератор базирана в САЩ и Филипините, които екрани на до един милион снимки на дневна база. 24. Zorpia  : Zorpia.com е социална мрежа, която има голям международен общност. Функции Zorpia включват профил персонализиране, мрежови функции и невероятно подробно търсене. Zorpia има впечатляващ раздел музика с участието на популярни изпълнители като Ашли Симпсън, Ванеса Хъджънс, Аланис Морисет и повече. Можете да закупите Royal Членство за допълнителни мрежови опции като профил без реклами, допълнителни функции профил проектиране и неограничен обмен на съобщения. . 25  Netlog  : Netlog (известен преди като Facebox и Bingbox) е белгийска социална мрежа сайт, специално насочена към европейската младостта демографски. На Netlog, можете да създадете своя собствена уеб страница с блог, снимки, видеоклипове, събития и много повече, за да споделят с приятелите си. Netlog е показване на страница лидер на пазара в Белгия, Италия, Австрия, Швейцария, Румъния и Турция. В Холандия, Германия, Франция и Португалия, Netlog покрива на второ място. Паневропейската, Netlog е лидер на пазара. Netlog е локализиран в над 25 езика, за да даде възможност на потребителите от цял свят, за да получи достъп до мрежата. 26.  Tuenti  : Tuenti е частна социална мрежа за покана само. Тя е била посочена като "испански Фейсбук", от много социални мрежи наблюдатели. Той е един от най-големите сайтове за социални контакти в Испания. Тя ви позволява да се създаде профил, да качват снимки, видео връзки и да се свържете и да чатите с приятели. Много други комунални услуги, като например възможността да се създават събития, също се предлагат. От 2009 г., като се използва прост интерфейс, Tuenti потребител може да промени техния език към каталонски, баски, галисийски и английски език. Tuenti също е на разположение като iPhone App. . 27  Nasza-Klasa.pl  :. nasza-klasapl се смята за един от най-големите и най-използваните сайтове за социални контакти в Полша Това основно обединява студенти и възпитаници на училищните Обектът е в Полски следователно ограничаване на популярността му само за Полша и полския говорене. хора. Въпреки това, тя твърди, че е най-популярната мрежа сайта в Полша, и следователно, е намерил своята ниша в конкурентното пространство за социални контакти. мястото, където може да се каже, нова среща стар, където intractability е като Facebook, но и традиционен със стари оформена форуми. 28.  IRC-Galleria  : IRC Gallery е бил един от най-популярните социални мрежи, сайтове за повече от 10 години, във Финландия; с над 5,5 сто хиляди рупии регистрирани потребители, 90% от които използват сайта редовно. IRC-Galleria е популярна в рамките на възрастовата група 18-22. За да можете да създадете профил с този сайт, най-малко един от качените изображения трябва да бъдат приети от администратора. Докато редовните потребители могат да качват само до 60-видими изображения, имате възможност да преминете към VIP статус, който ви позволява да качвате 10000 видими образи. Използвайки този сайт, потребителите могат да комуникират с други потребители, коментари за снимките, и да се присъединят над 100 общини. 29.  StudiVZ  : StudiVZ е най-големият сайт за социални контакти в Германия. Тя е известна също и в немскоговорящите страни като Швейцария и Австрия. Този сайт работи като директория студент по-специално за колежа и студенти в Европа. Сайтът дава възможност на учениците да поддържат лична страница, която съдържа тяхната лична информация като име, възраст, учебни предмети, интереси, курсове и групови членства (в рамките StudiVZ) .30.  Xing  : Xing, (официално известен като openBC / Open Business Club ) е професионален инструмент за работа в мрежа. Тя е популярна в страни като Германия, Испания, Португалия, Италия и Франция. Xing е подобно на LinkedIn и твърди, че има участници от над 200 страни.  .  : Netlog (известен преди като Facebox и Bingbox) е белгийска социална мрежа сайт, специално насочена към европейската младостта демографски. На Netlog, можете да създадете своя собствена уеб страница с блог, снимки, видеоклипове, събития и много повече, за да споделят с приятелите си. Netlog е показване на страница лидер на пазара в Белгия, Италия, Австрия, Швейцария, Румъния и Турция. В Холандия, Германия, Франция и Португалия, Netlog покрива на второ място. Паневропейската, Netlog е лидер на пазара. Netlog е локализиран в над 25 езика, за да даде възможност на потребителите от цял свят, за да получи достъп до мрежата. 26.  Tuenti  : Tuenti е частна социална мрежа за покана само. Тя е била посочена като "испански Фейсбук", от много социални мрежи наблюдатели. Той е един от най-големите сайтове за социални контакти в Испания. Тя ви позволява да се създаде профил, да качват снимки, видео връзки и да се свържете и да чатите с приятели. Много други комунални услуги, като например възможността да се създават събития, също се предлагат. От 2009 г., като се използва прост интерфейс, Tuenti потребител може да промени техния език към каталонски, баски, галисийски и английски език. Tuenti също е на разположение като iPhone App. . 27  Nasza-Klasa.pl  :. nasza-klasapl се смята за един от най-големите и най-използваните сайтове за социални контакти в Полша Това основно обединява студенти и възпитаници на училищните Обектът е в Полски следователно ограничаване на популярността му само за Полша и полския говорене. хора. Въпреки това, тя твърди, че е най-популярната мрежа сайта в Полша, и следователно, е намерил своята ниша в конкурентното пространство за социални контакти. мястото, където може да се каже, нова среща стар, където intractability е като Facebook, но и традиционен със стари оформена форуми. 28.  IRC-Galleria  : IRC Gallery е бил един от най-популярните социални мрежи, сайтове за повече от 10 години, във Финландия; с над 5,5 сто хиляди рупии регистрирани потребители, 90% от които използват сайта редовно. IRC-Galleria е популярна в рамките на възрастовата група 18-22. За да можете да създадете профил с този сайт, най-малко един от качените изображения трябва да бъдат приети от администратора. Докато редовните потребители могат да качват само до 60-видими изображения, имате възможност да преминете към VIP статус, който ви позволява да качвате 10000 видими образи. Използвайки този сайт, потребителите могат да комуникират с други потребители, коментари за снимките, и да се присъединят над 100 общини. 29.  StudiVZ  : StudiVZ е най-големият сайт за социални контакти в Германия. Тя е известна също и в немскоговорящите страни като Швейцария и Австрия. Този сайт работи като директория студент по-специално за колежа и студенти в Европа. Сайтът дава възможност на учениците да поддържат лична страница, която съдържа тяхната лична информация като име, възраст, учебни предмети, интереси, курсове и групови членства (в рамките StudiVZ) .30.  Xing  : Xing, (официално известен като openBC / Open Business Club ) е професионален инструмент за работа в мрежа. Тя е популярна в страни като Германия, Испания, Португалия, Италия и Франция. Xing е подобно на LinkedIn и твърди, че има участници от над 200 страни. Xing има две функции, основни и премия, в зависимост от метеорологичните условия потребителят иска да използва сайта за безплатно или на цена.Той е на разположение на различни езици, включително английски, немски, испански, португалски, италиански, френски, холандски, китайски, фински, шведски, корейски, японски, руски, полски, турски и унгарски; Френски и немски език е най-популярно. . 31  Renren  : Renren (наричана по-рано Xiaonei Network) е един от най-големите сайтове за социални мрежи в Китай, и се грижи за хората от китайски произход. Тя е много популярна сред студентите. Renren също има WAP версия, която потребителите могат да имат достъп през мобилни телефони. Той разполага с незабавни съобщения за своите потребители. Потребителите могат да използват същото потребителско име за да влезете в двете Renren и Kaixin. Renren харесва повече китайски студенти, които използват интернет кафета, докато Kaixin001 насочена китайски бели якички работници, които имат достъп до интернет по време на работа. 32.  Kaixin001  : Kaixin001 е популярен професионален инструмент мрежа в Китай. Целевата аудитория за Kaixin е, обикновено са бели якички средна класа, които идват от първо ниво град. Този сайт в Китай е изключително популярен сред хората, които работят за мултинационални компании, рекламни агенции и други бели якички компании. Kaixin001 придоби много по-голяма популярност от 2009 г. насам, тъй като сайтове за социални мрежи като Myspace, Facebook, Twitter и Youtube бяха блокирани в Китай. . 33  Hyves.nl  : Hyves, произнесени копривна треска (от кошери) е най-голямата социална мрежа в Холандия, с много холандски посетители и членове. Hyves Плащания и Hyves игри, ви позволява да играете игри и да плащат приятели чрез социалната мрежа. Hyves осигурява обичайните удобства на сайт за социални контакти, включително профили, блогове, снимки и така нататък. "Hyven" (Hyving) се превръща в често използвана дума в холандски, и набира популярност в цяла Европа. 34.  Millat Facebook  : MillatFacebook е уебсайт мюсюлманско-ориентирана социална мрежа.Първоначално стартира в Пакистан, тя придоби популярност в арабските окръзи, както добре. Този сайт е появила след Facebook е забранен в Pakisthan. Millatfacebook предлага видео чат, бюлетини, блогове, анкети, вик кутия, и персонализиране на профил страница. Членовете могат да променят CSS на страницата и да го проектираме по своя собствена воля. . 35  Ibibo  : Ibibo щандове за Айбилд, iBond. Той е индийски сайт за социални контакти. Това е чадър сайт, който предлага голямо разнообразие от приложения по своята социална мрежа. Предлаганите услуги включват игри, блогове, фото неограничен съхранение, поща, куриер, видеоклипове, безплатен SMS услуга, поща, анкети и проучвания. 36.  Sonico  : Sonico е свободен достъп до уеб сайтове на социални мрежи, фокусирани върху латиноамериканска публика. Можете да направите до ярост на нещата в този сайт, включително търсене и добавяне на приятели, да общувате с приятели над съобщение, актуализирайте своя личен профил, управлява личния им живот, да качвате снимки и видеоклипове, организиране на събития, да играете игри с други потребители. Sonico, по-важното е, нека членовете си по-голям контрол над профила си, като им дава три различни профили, които потребителят може да организира основават на необходимостта: лично в профила, а на публичен профил, и професионален профил. Този сайт е популярен в Латинска Америка и други испански и португалски Говорейки региони. 37.  Wer-kennt-Уен  : Wer-kennt-Уен, е един от най-популярната социална мрежа в Германия. Тя е от социална мрежа уебсайт за покана само и само за хора над 14-годишна възраст. Сайтът предлага на потребителите да пишат блогове, чат с приятели, и пишат в тяхната книга за гости. Тя предоставя на потребителите на социална общност за хората, за да си взаимодействат с никого, което искат.38.  Cyworld  : Cyworld е южнокорейската служба за социална мрежа. Тя е имала голям ефект върху Корея интернет култура. Много известни корейски светски и известни личности имат сметки, когато те публикувате предстоящите турнета и произведения. Cyword има мрежи в Южна Корея, Китай и Виетнам и се набира популярност в Азия и тихоокеанския остров. Потребителите имат достъп до профила страница, снимки, рисунки и изображения, качване, аватар, квартали и клубове. 39.  Mixi  : Mixi е предимно за японски. Mixi предлага възможности за среща с нови хора, да изпращате и получавате съобщения, писане в дневник, чете и коментира дневници на другите, да организира и да се присъедини общности и да покани приятелите си.Сайтът изисква от потребителите да притежават японски мобилен телефон, който барове всеки, който не е или не е бил жител на Япония. . 40  iWiW  : iWiW (съкращение от International Кой кой е) е унгарски социални мрежи уеб услуга. Сайтът е само с покани уебсайт, където потребителят може да предостави лична информация. Потребителите могат да търсят приятели чрез функцията за търсене. iWiW позволява на потребителите да влезете във външни сайтове, използвайки техните пълномощия iWiW. iWiW също е на разположение за iPone и Android. Списъкът е колебливо. Вие може да искате да добавите вашите мисли за същото. Моля, чувствайте се свободни да споделите вашите мнения в коментар по-долу раздела. Скоро ще обнови списъка и да вземат вашите предложения под внимание. MyYearbook дари пари за взаимопомощ фонд Хаити в помощ на пострадалите от земетресението в Хаити. 13.  Meetup  : Meetup е онлайн портал за социални мрежи, която улеснява груповите срещи офлайн в различни места по целия свят. Това го прави лесно за всеки да се организира местна група или да намерят един от хилядите вече отговарят на лице-в-лице. Повече от 2000 групи се събират в местните общности, всеки ден, всяка една с целта на самите тях или техните общности подобрява. 14.  MyLife  : MyLife (по-рано Reunion.com) е услуга за социална мрежа.MyLife да търсите над 60 сайтове социални мрежи и други информационни ресурси в Интернет. MyLife търси в интернет, за да достави на точни и навременни резултати. Дори в случаите, когато не веднага намери с кого търсите, MyLife продължава да търси и осигурява актуализации и предупреждения. MyLife предполага, приятели и контакти можете да знаят въз основа на информацията за вашия профил и съществуващите контакти. Той също така ви намеква, когато някой друг се търси. MyLife дава глобален поглед в най-популярните сайтове за вашите приятели са част от, включително LinkedIn, Facebook и MySpace, както и 50 други сайтове. 15.  Flixster  : Flixster е сайт за социални контакти за киноманите. Потребителите могат да създават свои собствени профили, канят приятели, филми курсове и участници, и след филмови ревюта, както добре. От сайта, хората могат да получат информация за филми, четат потребителски генерирани отзиви и оценки филм, разговаряте с други потребители, да получите филм шоу пъти, гледат популярните знаменитост снимки, прочетете последните новини филм, и гледане на видео клипове от популярни филми и телевизионни предавания. Flixster.com също така действа и водещите приложения филм на Facebook, MySpace, iPhone, Android и BlackBerry. . 16  MyHeritage  : MyHeritage е услуга за социална мрежа семейно-ориентирани и генеалогия уебсайт. Тя позволява на членовете си да създават свои собствени уеб сайтове, семейни, споделят снимки и видеоклипове, организиране на семейни събития, създават родословни дървета, и търсене на предците си. Има повече от 15 милиона семейни дървета и 91 милиона снимки на обекта, а сайтът е достъпен в над 35 езика. 17.  Умножете  : Умножете е оживен търговски дестинация социална, но по-бързо и по-удобно, където продавачи и купувачи да си взаимодействат. Мрежа на потребителя се състои от преките си контакти, както и други, които са тясно свързани с тях чрез своите първа степен взаимоотношения. Потребителите също така се насърчават да се уточни естеството на връзката им един с друг, което дава възможност за споделяне на съдържание въз основа на връзката. Много от купувачите във Филипините, Индонезия, Малайзия, Сингапур, Тайланд и Виетнам са направили Multiply Marketplace любима дестинация за пазаруване. 18.  Orkut  : Orkut е безплатна социална мрежа сайт, където можете да създадете профил, да се свържете с приятели, поддържа онлайн лексикон и използване на мястото на функции и приложения, за да споделят вашите интереси и отговарят на другите. Предпоставка за влезете в Orkut е, че потребителят трябва да бъде над 18 години. В момента, Orkut е най-популярен в Бразилия. Броят на потребителите на Orkut в Индия е почти еквивалентни на тези в оригиналния си дом в Съединените щати. 19.  Badoo  : Badoo е многоезичен сайт за социални контакти. Той набира популярност в развиващите се пазари като Русия и Бразилия. Сайтът позволява на потребителите да създават профили, да изпращат помежду си съобщения, както и да оценяват всички други профилни снимки без разходи. Въпреки това, функции, които са предназначени да направят профила на потребителя по-видими за другите потребители се предоставят на цена. Badoo включва географска характеристика близост, която идентифицира местата на потребителите въз основа на анализ на тяхната връзка с мрежата. Това позволява на потребителите да знаят, ако има хора, близо до сегашното им местоположение, които желаят да се срещнат. 20.  Gaia Online  : Gaia Online е смесица от социални мрежи и масивна мултиплейър онлайн ролеви игри. Той е един от водещите онлайн свърталище за тийнейджъри и млади хора, и предлага широк набор от функции от дискусионни форуми и виртуални градове до напълно адаптивни профили и аватари. Тя осигурява забавление, социална среда, която вдъхновява творчеството и помага на хората да правят смислени връзки около общи интереси, като например игри, изкуства и аниме. . 21  BlackPlanet  : Първоначално BlackPlanet е проектирана като начин за афро-американски специалисти за работа в мрежа.Оттогава тя е израснала и се разви като един сайт работи съгласно принципите на Web 2.0. Членовете могат да четат блоговете на други членове, да гледате музикални клипове, чат един с друг, за нови кариери гледат и обсъждат новини. Макар BlackPlanet не се ограничава до всяка общност, този сайт е по-популярен сред афро-американец. . Този сайт помага на Обама да се свърже с близо 200 000 потенциални поддръжници. 22  Skyrock  : SkyRock.com е сайт, социална мрежа, която предлага на своите членове безплатни уеб пространство, където те могат да създадете блог, добавете профил и обмен на съобщения с други регистрирани потребители. Сайтът предлага и специфично пространство за членове, които създават блогове демонстрират техните оригинални музикални композиции. Skyrock е много популярен във Франция и френски говорящите пазари, включително Швейцария и Белгия. Сайтът е достъпен на английски, немски, холандски и испански език. Това е много популярен в Европейския съюз. 23.  PerfSpot  : PerfSpot осигурява уеб-портал за хора от всяка възраст, пол, или опит, за да споделят своите интереси и любими неща в интернет. PerfSpot момента публикува своя сайт в 37 различни езици, с цялостен екип модератор базирана в САЩ и Филипините, които екрани на до един милион снимки на дневна база. 24.  Zorpia  : Zorpia.com е социална мрежа, която има голям международен общност. Функции Zorpia включват профил персонализиране, мрежови функции и невероятно подробно търсене. Zorpia има впечатляващ раздел музика с участието на популярни изпълнители като Ашли Симпсън, Ванеса Хъджънс, Аланис Морисет и повече. Можете да закупите Royal Членство за допълнителни мрежови опции като профил без реклами, допълнителни функции профил проектиране и неограничен обмен на съобщения. . 25  Netlog  : Netlog (известен преди като Facebox и Bingbox) е белгийска социална мрежа сайт, специално насочена към европейската младостта демографски. На Netlog, можете да създадете своя собствена уеб страница с блог, снимки, видеоклипове, събития и много повече, за да споделят с приятелите си. Netlog е показване на страница лидер на пазара в Белгия, Италия, Австрия, Швейцария, Румъния и Турция. В Холандия, Германия, Франция и Португалия, Netlog покрива на второ място. Паневропейската, Netlog е лидер на пазара. Netlog е локализиран в над 25 езика, за да даде възможност на потребителите от цял свят, за да получи достъп до мрежата. 26.  Tuenti  : Tuenti е частна социална мрежа за покана само. Тя е била посочена като "испански Фейсбук", от много социални мрежи наблюдатели. Той е един от най-големите сайтове за социални контакти в Испания. Тя ви позволява да се създаде профил, да качват снимки, видео връзки и да се свържете и да чатите с приятели. Много други комунални услуги, като например възможността да се създават събития, също се предлагат. От 2009 г., като се използва прост интерфейс, Tuenti потребител може да промени техния език към каталонски, баски, галисийски и английски език. Tuenti също е на разположение като iPhone App. . 27  Nasza-Klasa.pl  :. nasza-klasapl се смята за един от най-големите и най-използваните сайтове за социални контакти в Полша Това основно обединява студенти и възпитаници на училищните Обектът е в Полски следователно ограничаване на популярността му само за Полша и полския говорене. хора. Въпреки това, тя твърди, че е най-популярната мрежа сайта в Полша, и следователно, е намерил своята ниша в конкурентното пространство за социални контакти. мястото, където може да се каже, нова среща стар, където intractability е като Facebook, но и традиционен със стари оформена форуми. 28.  IRC-Galleria  : IRC Gallery е бил един от най-популярните социални мрежи, сайтове за повече от 10 години, във Финландия; с над 5,5 сто хиляди рупии регистрирани потребители, 90% от които използват сайта редовно. IRC-Galleria е популярна в рамките на възрастовата група 18-22. За да можете да създадете профил с този сайт, най-малко един от качените изображения трябва да бъдат приети от администратора. Докато редовните потребители могат да качват само до 60-видими изображения, имате възможност да преминете към VIP статус, който ви позволява да качвате 10000 видими образи. Използвайки този сайт, потребителите могат да комуникират с други потребители, коментари за снимките, и да се присъединят над 100 общини. 29.  StudiVZ  : StudiVZ е най-големият сайт за социални контакти в Германия. Тя е известна също и в немскоговорящите страни като Швейцария и Австрия. Този сайт работи като директория студент по-специално за колежа и студенти в Европа. 




ъв второто издание на книгата си, Как да спечелим пари с Social Media , написана с д-р Reshma Shah от Emory University, ние предлагаме реални решения на базата на реални казуси за това как да настроите-нагоре, стартиране и провеждане на ефективни, ROI- базира кампанията социални медии.
Независимо дали сте с помощта на социалните медии, за да се изгради съзнание за вашия бизнес, за шофиране води до продажбите си сила или нещо друго между тях, е важно да бъдат запознати с всички социални медийни платформи на ваше разположение.
С това се има предвид, по-долу е даден списък на топ 52 социални медийни платформи. Те са разделени на три категории - социални медийни платформи, които ви помагат в мрежа (като LinkedIn, Facebook, и т.н.); социални медийни платформи, които да ви помогнат да се насърчи (като YouTube, блогове, и т.н.); и социални медийни платформи, които да ви помогнат да споделите (като буфер, Hootsuite, и т.н.).
Готов ли си? Тук върви.
Социални медийни платформи, които ви помагат Network:
Facebook : Mark Zuckerberg стартира Facebook от общежитието си стая за колегите си студенти в Харвард. Днес, малки деца до баби могат да бъдат намерени на Facebook. Силни страни: Широко прието с големи сегменти от населението. Слаби страни: Ще младото поколение престоя на Facebook, след като баба е "friended" тях?
Google+ : Това е новото момче на блока, но представлява сериозна заплаха за Facebook и други платформи. Защо? Защото това е просто толкова дяволски лесни за употреба -. Чистата, прост интерфейс прави свързването с приятели, роднини и бизнес съдружници парче от тортата Google+ е най-бързо растящата социална мрежа в историята и изглежда така, сякаш тя е тук в дългосрочен план.Силни страни: Лекота на употреба и подредена среда. Слаби страни: конкуренция от други добре установени социално медийни платформи.
Friendster : A начин да останете във връзка с всичко, което е важно за вас - хобита, интереси, причините, бизнес и т.н. Силни страни: A прост уеб-интерфейс прави този лесен за употреба. Слаби страни: Не е толкова широко приет, тъй като някои други платформи-писти. Може да е достигнала своя връх.
hi5 : Това е платформа на социална мрежа, която изкривило малко по-млад, отколкото LinkedIn.Членовете могат да играят игри, да гледате видеоклипове, флирт, дават подаръци или просто излизаш.Силни страни: Това е една чудесна алтернатива на MySpace и / или Facebook за по-младото тълпата.Слаби страни: Той не може да бъде най-добрата платформа за социални мрежи за бизнес.
LinkedIn : Това е Grand Пух Бах на всички тях. Те са били наоколо, тъй като 2003 г., което в социалните медийни отношение е известен също като Силни страни ", тъй като началото на времето.": Всички са на LinkedIn . Слаби страни: Повечето хора имат проблеми да знае какво да прави с LinkedIn, след като качите своя бизнес информация.
MyLife : A чист, прост сайт, който помага на хората да се свързват със семейството, приятелите и други отношения. Над 750 милиона профили. Силни страни: Интерфейсът лесен за използване е една от най-големите предимства на сайта. Perfect, ако търсите за интригуващ и лесен начин да се свържете със стари приятели. Слаби страни: Не е толкова широко приет, тъй като някои други сайтове.
Ning : Този сайт свързва групи от хора, които са страстни за конкретните интереси, теми или хобита. Co-основана от Марк Андерсен, който помогна стартира Netscape. Силни страни: Great за свързване с други хора, които се интересуват от вашата област на експертиза. Слаби страни: Потребителският интерфейс е толкова проста и подредена, че да започнете може да бъде объркващо.Но след като веднъж сте го измисли, той може да бъде добър инструмент.
Plaxo : В момента е домакин на адресни книги за повече от 40 милиона души. Помага на хората да останат в контакт с "Pulse", която е на таблото, което ви позволява да видите това, което хората, които познавате, които споделят всички в мрежата. Силни страни: Графичен потребителски интерфейс го прави лесен за употреба. Слаби страни: Това не е толкова широко приет, тъй като някои други платформи като LinkedIn.
Twitter : A изненадващо-успешен инструмент, който е широко приета и се използва за всичко, от бизнеса, за да се забавляват и игри. Силни страни: гориво, използвано от големи сегменти от населението. Слаби страни: Може да се отвлече вниманието, особено ако имате дефицит на вниманието Disor ... уау, погледнете тази птица извън прозореца ми!
XING : XING има повече от 8 милиона абонати в световен мащаб. Той има над 34 000 специализирани групи и над 150 000 събития на живо мрежи всяка година. Силни страни: XING добавя нови разработки към тяхната платформа на регулярна основа. Слаби страни: Не е толкова широко приет, тъй като някои други платформи като LinkedIn.
Социални медийни платформи, които ви помагат насърчава:
Bing : Bing, Google и Yahoo не са технически социални медийни платформи, но те ​​са инструменти, които могат да бъдат използвани за насърчаване на вашия продукт или услуга, така че ние сме включително и тримата в този преглед. Техниката за използване на всяка търсачка за насърчаване на вашия продукт или услуга е същото, така че вие ще искате да оптимизирате вашия сайт, така че търсачките да го видят. По този начин, вие ще карам на трафика към вашия сайт от хората правят търсения по конкретни теми. Силни страни: Bing използва "интелигентна търсене", за да търси още по-подходящи за потребителя. Слаби страни: Той се бори срещу Google, която е трудна битка.
Blogging платформи: Това са инструменти, които се използват за създаване на блогове. Някои от тях, като Blogger , Tumblr , Vox или Xanga са ясни платформи, които са чудесно за хора, които искат да направят един прост блог за своята почивка, тяхната компания или семейството им среща.Ако сте готови да се създаде по-солидна блог, който добавя много стойност SEO за вашия сайт, вие ще искате да използвате Joomla , Drupal , Typepad или WordPress . Това са най-блогване платформи, използвани от сериозни блогъри.
Форуми, чат и форуми: интересуват от създаването на онлайн форум, където членовете на вашата общност може да се ангажират с един друг и предлагат всеки друг съвет ли си? Тогава една дискусия борда или форум е за вас. Най-известните платформи за форуми включват Lefora , Zoho ,Drupal , PhpBB , Simple Machines , Vanila , JavaBB и форуми . Силни страни: Форумите са чудесен начин да се изгради връзка с клиенти и потенциални клиенти. Слаби страни: Те изискват редовно, текущо време и енергия, за да ги задържим работи правилно.
Google : Google технически не е медийна платформа социална, но може да се използва като социален инструмент за шофиране посещения на добре оптимизиран уеб сайт. Силни страни: Лекота на употреба и Проникването. Слаби страни: Прави ли те разпространяват своята марка в прекалено много канали? Дали това обърка хората? (Отговор:. Вероятно не, но ние сме се борят да излезе с някаква слабост за Google Те просто са толкова дяволски хубаво, че е трудно да разбера какво те сане добър в Те са дори добър в не сте зли. , знаеш ли?)
E-mail маркетинг платформи: Email често може да остане незабелязано в света на социалните медии, но ако се определят социалните медии като инструменти, които да ви помогнат да имат диалог с вашите клиенти и потенциални клиенти, а след това имейл попада в медийната категория социални.Популярни имейл маркетинг инструменти включват Aweber (филиал на връзката), постоянен контакт ,iContact , ExactTarget и др. Силни страни: Email е силно измерим начин, за да се свържете с клиенти и потенциални клиенти. Слаби страни: Email маркетинг изисква съгласуван, продължаващи усилия, ако ти започваш да го направя така.
Flickr : Това е сайт за споделяне на снимки, които могат да бъдат използвани за изграждане на информираността и карам на трафика към вашия продукт страници. Ако продавате ловни пушки и ракети за тенис или джаджи, вие ще искате да използвате Flickr: а) да се изгради съзнание за вашия продукт и б) шофиране хора от Flickr към вашия сайт. Силни страни: Flickr е лесен за използване и има изчистен потребителски интерфейс. Слаби страни: Photo-сайтове за споделяне са важни, но те ​​не са първото нещо, което ще искате да работите във вашата социална медийна кампания.
Howcast : Няма ли да е готино, ако имаше един сайт, където можете да гледате "как да" видео по темата на вашия избор? Е, има и тя се нарича Howcast. Това е един изключително достоен-конкурент на YouTube. Силни страни: A страхотно място за качване на висококачествено съдържание.Слабости: По подразбиране е все още YouTube. Повечето хора са обусловени автоматично да напишете "YouTube" в браузъра си.
качи : Това не е единственият подкастинг сайта, но това е най-известните и най-популярни. Ако правиш интервюта с експерти от индустрията или ако създавате мини-радио предавания, качи е мястото да бъде. Силни страни: Това е добре известен, уважаван платформа. Слаби страни: Ако не се създаде искрящи съдържание, хората няма да се върне за още.
MySpace : Ahhhhh, MySpace. Те може би започна цялата тази социална медия нещо, за да започнем с това. Днес, MySpace се използва предимно като точка конгрегация за по-младите хора, интересуващи се в поп културата. Те се развива и изглежда да се намери ниша. Силни страни: Добре известен социално медийна платформа, че повечето всеки е посетил в един или друг момент. Слаби страни: те не са повсеместното социално медийна платформа те веднъж са били.

Picasa : Това е снимка организиране, редактиране и споделяне на сайт, който е собственост на Google.Можете да маркирате снимките, за да се даде възможност за бързо търсене от страна на потребителите. Силни страни: Както при повечето услуги на Google, Picasa е лесна за употреба и се зарежда много бързо. Слаби страни: споделяне на снимки е важно, но това не е първото нещо, което бихте искали да работят във вашата социална медийна кампания.
Vimeo : Мислете за Vimeo като най-висок клас YouTube. Той е идеален за хора, интересуващи се споделят своите клипове с една общност от позитивни, окуражаващи творчески професионалисти. Силни страни: Трябва да се обичат един сайт, който излъчва оптимистичен, оптимистичен, утвърждавайки живота енергия, която Vimeo прави. Слаби страни: Това не е сайт по подразбиране начина YouTube е, но това може да се промени в близко бъдеще.
Yahoo : Подобно на Google и Bing, това не е технически медийна платформа социална. Но това е инструмент, който в крайна сметка може да карам на трафика към вашия сайт. Не забравяйте да оптимизирате вашия сайт, така че търсачките като Yahoo могат да го видят. Силни страни: Yahoo е един от работните коне в света на търсачката, така че винаги е добра идея да го запазите на вашия радар екран.Слаби страни: това е Yahoo търсачката? Онлайн портал? А уеб списание? Може би това е всички тези неща. И може би това не е слабост, след като всички.
YouTube : Разбира се, YouTube е един от най-известните платформи, използвани за насърчаване на бизнеса. Ключът към YouTube е да се запази клиповете кратък и сладък. Уверете се, че те се реши "Каква е ползата за мен" уравнение. YouTube е идеален за "как да" видео, но това не е добро място за качване на директори годишна реч пред акционерите. Силни страни: YouTube е повсеместна. Слаби страни: Това е затрупана среда, която понякога може да има някои доста пикантни клипове на него. (Или поне така сме чували.)
Социални медийни платформи, които да ви помогнат да акция:
Buffer : Тази социалните медии като инструмент за управление ви позволява да планирате Tweets и Facebook актуализации бързо и лесно от вашия уеб браузър. Той е идеален за хора, които не се интересуват от използване на TweetDeck или HootSuite. Просто се запишете, инсталирате на вашия браузър и следващия път, когато сте в уеб страница, която искате да споделите, натиснете бутона Buffer и го насрочи за някое време в бъдеще. Силни страни: Един лесен начин да планирате актуализации на Twitter и Facebook. Слаби страни: Други платформи предлагат същата функционалност.
Delicious : Това е услуга за социални отметки, собственост на Yahoo. Когато някой тагове вашата статия, видео или блог пост с Delicious маркер, това е еквивалента на "глас." Колкото повече гласове, които получавате, толкова повече видимостта вашето съдържание има на интернет страницата на Delicious. Силни страни: Тя е навсякъде. Слаби страни: Трябва да имаш много трафик и много гласове да се появи на екрана на радара.
Digg : Подобно на Delicious в които хората гласуват за статии, видео клипове и блог постове, които те харесват. Ако съдържанието ви получава достатъчно Дигс, той е повишен в предната страница за милиони посетители, за да видите. Силни страни: Като Delicious, Digg е навсякъде. Слаби страни: Трябва да имаш много трафик и много гласове да се появи на екрана на радара.
HootSuite : Това е инструмент, който ви позволява да управлявате няколко социални медийни канали, чрез едно табло. Ако имате фирма с повече от един участник в социалния си медийна програма, HootSuite е добро решение. Силни страни: Много лесен за използване интерфейс. Проста настройка, но все още мощен. Слаби страни: Ако вашата медийна програма за социално не е по-обширни от актуализиране на сметка Twitter, тогава HootSuite ще бъдат над-Kill.
Instagram : A изненадващо забавно ап фотография, която е метене на земното кълбо. Инсталирайте Instagram на вашия смартфон и следващия път, когато направите снимка, да я използват, за да се подобри, стилизирам и споделят снимката с други хора във вашата мрежа. Силни страни: забавно и лесно за използване приложение. Слаби страни: Други приложения предоставят подобен опит.
MarketMeSuite: Това е социална медия табло, което е подобно на HootSuite и TweetDeck. Той е идеален за хора, които се интересуват от сондиране малко по-дълбоко, отколкото всеки HootSuite или TweetDeck ви позволи да направите. Може би не искате да използвате MarketMeSuite в допълнение към другите, но вместо. Ако имате нужда от по-задълбочен опит, MarketMeSuite може да бъде само това, което ви трябва.
Path : A базирана на местоположението ап социално споделяне, която ви позволява да споделяте снимки, спомени, музика, мисли и други моменти с приятели в социалните медии кръг. Силни страни: A забавен начин да споделите живота си пътуване с приятели. Слабости: Тежка конкуренция от intrenched конкуренти като Facebook, Google+ и други.
Pinterest : Ние живеем в един визуален свят и Pinterest лостове това. Уморен от четенето на дълги блог постове (като този), но все още се радват обиране чрез изображения, които са на стойност 1 000 думи? Ако е така, тогава Pinterest е за вас. Просто посетете сайта, се регистрирате и да започнете да споделяте снимки от тях отново прикова към профила си. Силни страни: A визуално-привлекателен начин за споделяне на информация с последователи. Слаби страни: Конкуренция от голямо разнообразие от други социално медийни платформи.
Quora : Това е идеалното място да отида, ако сте заинтересовани в задаване на въпрос, който изисква експерт отговор. Просто напишете въпрос имате за всяка тема и Quora ще предостави отговори от други потребители. Quora е посещаван от интелигентни, добре образовани потребители, така че отговорите са склонни да бъдат много полезни и добре обмислен. Силни страни: A прост, лесен за използване платформа. Слаби страни: А просто търсене в Google може понякога предлагат същото качество на отговори.
Reddit : Подобно на Digg и вкусни. Reddit е източник за това, което е ново и популярно в интернет.Потребителите могат да гласуват статии нагоре или надолу на сайта, така че читателите да проверите на горещи, тенденция теми от блогове, вестници и други източници по целия свят. Силни страни: Като Digg и вкусни, Reddit е навсякъде. Слаби страни: Трябва да имаш много трафик и много гласове да се появи на екрана на радара.
Scribd : Това е най-голямата издателска и четене сайт за социални в света. Можете просто да качите вашата реч, EBook или презентация PowerPoint към сайта, така че и други могат да бъдат възхитена от вашата мъдрост и опит. Силни страни: Чудесен начин да потенциално да получите вашето съдържание в предната част на хиляди читатели. Слаби страни: Има много други хора, състезаващи се за едни и същи очните ябълки.
SlideShare : Един от най-известните места, за да качите съдържанието си за споделяне с други хора. Вземи си PowerPoint, Ebook ви, вашият Podcast или просто за всяко друго съдържание, и да го споделите с SlideShare общност. Силни страни: Като Scribd, SlideShare е чудесен начин да получите в предната част на голям брой посетители. Слаби страни: Има много други хора, състезаващи се за едни и същи очните ябълки.
StumbleUpon : Много подобна на Digg, Delicious и Reddit. Когато оценявате уеб сайт, който ви харесва, използвайки StumbleUpon, тя автоматично се споделят с единомислещи хора. И това ви помага да намерите много сайтове, вашите приятели препоръчват. Силни страни: StumbleUpon спомага за разпространението на съдържанието си към хората не редовно изложени на вашите продукти и / или услуги. Слаби страни: конкурира с няколко други добре установени инструменти, като Digg, Delicious и Reddit.
TweetDeck : Like HootSuite, TweetDeck осигурява начин за проследяване на много от вашите социални медийни канали на едно табло. Тя може да бъде спестява време и производителността подобрител, ако приемем, че не сте лесно се разсейват. Силни страни: Това е много лесен за настройка и да започнете. Слабости: Както всички инструменти за арматурното табло, тя може да доведе до отвличане на вниманието за служители, които са лесно ... Уау! Е, че една муха на тавана или просто прашинка?
Wikipedia : Той все още ни учудва, че това, генерирано от потребителите енциклопедия се управлява от само няколко десетки служители (заедно със стотици хиляди сътрудници по целия свят).Това е един чудесен инструмент за законни записи. Не се опитвайте да надхитрят системата чрез добавяне на прекалено промоционални мнения. Но ако вашата кандидатура ще бъде от полза на Wikipedia общността като цяло, има в него. Силни страни: Това е един чудесен инструмент за качване на легитимни, полезно съдържание за вашия продукт, услуга или компания. Слаби страни: Ако вашият целеви пазар е над 40-годишна възраст, те биха могли да се борят с миниатюрен вид на Уикипедия.
Yelp : Тази платформа предлага потребителски генерирано мненията за готини места за хранене, пазаруване, напитки, да се отпуснат и да играят. Yelp има добавена реалност приложение Smart Phone, който го прави с помощта на план взрив. Силни страни: генерирано от потребителите ревюта са чудесен начин за клиенти и потенциални клиенти, за да разберете за вашия бизнес. Слаби страни: Някои хора се опитват да надхитрят системата с изкуствени ревюта, но Yelp върши доста добра работа за запазване на тези изкуствени ревюта в залива.

Няма коментари:

Публикуване на коментар